FAQ

What are your operating hours?

Apakah waktu perniagaan anda?

Monday – Sunday      11:00AM – 9:00PM

Public Holidays           Varies

How do I become a member and what are the benefits?

Bagaimana untuk menjadi ahli dan apakah kelebihannya?

To be a member, just come by the boutique with your I.C/passport, full address and contact number. Upon registration you’ll receive a temporary member’s card (the permanent card can be collected at the boutique within 2 months), the current highlight brochures and informative booklet. With membership card, you will receive highlight brochure for every campaign and enjoy discounts with every purchase at any Avon boutiques in Malaysia.

Untuk menjadi ahli, hanya datang ke butik bersama kad pengenalan/passport, alamat lengkap, dan nombor telefon anda. Semasa pendaftaran, anda akan menerima kad keahlian sementara (kad sebenar boleh diambil dibutik selepas 2 bulan), risalah kemuncak terbaru dan rislah-risalah informasi. Dengan kad keahlian, anda akan mendapat risalah kemuncak setiap kempen dan nikmati diskaun dengan setiap pembelian dimana-mana butik Avon seluruh Malaysia.

 

Why haven’t I received my highlight brochures?

Mengapa saya tidak terima risalah kemuncak?

If you’re a newly registered member and haven’t received anything after a month, please contact AVON HQ (03-7965 7100) to check your address for possible mistake during registration. If you’re only been receiving the mini brochures, be sure to make a purchase soon so your account remain active. With reactivation, you will start receiving the highlight brochures again.

Jika anda ahli baru dan masih belum menerima risalah kemuncak selepas sebulan, sila hubungi AVON HQ (03-7965 7100) untuk semak alamat anda yang mungkin tersalah semasa pendaftaran. Jika anda hanya menerima risalah mini, pastikan anda membuat pembelian secepat mungkin supaya anda kekal aktif. Dengan pengaktifan semula, anda akan kembali menerima risalah kemuncak seterusnya.

What should I do if I moved and change the address?

Apa harus saya buat jika saya berpindak dan bertukar alamat?

You need to update your address to Avon HQ. Just call 03-7965 7100 and give them your new address so you can keep receiving the highlight brochures.

Anda perlu mengemaskini alamat baru anda kepada Avon HQ. Hanya telefon ke 03-7965 7100 dan berikan alamat baru anda supaya anda terus menerima risalah-risalah kemuncak.

What is the best way to expedite the ordering/purchasing process at Avon Mines?

Apakah cara terbaik untuk mempercepatkan process pesanan/pembelian di Avon Mines?

The most important thing is to come prepared. Make a detailed list of products and the quantity of items needed using the form below as a guide. Hand in your order and the boutique assistants will get it ready. You can also call (03-8945 0073) or fax (03-8941 5037) in your order within 3 days (Note: Orders applicable from highlight brochures only and not for special offer flyers). Any unclaimed orders after 3 day will void.

Perkara utama ialah datang dengan persediaan. Buatkan senarai barangan dan kuantiti yang diperlukan dengan menggunakan borang dibawah sebagai panduan. Serahkan borang pesanan kepada pembantu butik dan mereka akan sediakan barangan anda. Anda juga boleh telefon (03-8945 0073) atau fax (03-8941 5037) pesanan anda dalam masa 3 hari. Pesanan yang tidak diambil selepas 3 hari akan dibatalkan. 

Click for larger image

Abbreviation/Singkatan:

EDP – Eau de parfum

EDT – Eau de toilette

EDC – Eau de colonge

ROD – Roll-on deodorant

PC – Purse Concentre

%d bloggers like this: